---

You are here

Asocierea Aktor SA - Euro Construct Trading 98 SRL, a fost desemnată astăzi câștigătoarea contractului pentru  proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, după ce CNAIR SA a finalizat procesul de reevaluare a ofertelor.

Proiectarea și construcția acestui lot vor costa, potrivit ofertei,  853.422.022,52 lei, fără TVA, sumă asigurată din fonduri europene nerambursabile.

Cei 17,965 km  de autostradă  trebuie proiectați de Asocierea câștigătoare în 12 luni și construiți în 30 de luni de la semnarea contractului. Constructorul trebuie să ofere inclusiv o garanție de bună execuție, pentru o perioadă de 5 ani.

Lotul 3 al Autostrăzii de Centură București (A0) este împărțit în două sectoare, cu lungimi de 15,465 km ( sectorul 1, aferent Centurii de Sud), respectiv 2,5 km ( sectorul 2, aferent Centurii de Nord ).

Contractul va putea fi semnat doar după ce expiră perioada legală de 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii, interval în care pot fi depuse contestații.

În cazul în care vor fi înregistrate contestații, CNAIR SA va trebui să aștepte soluționarea acestora. 

Informații suplimentare:

Lotul 3 al noii autostrăzi de Centura a Capitalei (A0) urmează să pornească după intersecţia cu DN 6, pe direcţia nord-vest, trecând la sud-vest de localităţile Clinceni şi Domneşti.

La km 93+150 traseul autostrăzii de centură traversează CF 900 Bucureşti - Craiova, iar în continuare traseul traversează râul Sabar, la vest de Dărvani şi canalul de aducţiune Argeş.  

În continuare traseul autostrăzii traversează pădurea Berceni, intersectează DJ 601 (km98+350), traversează pârâul Ciorogârla (km 99+950) şi DJ 602 (km 100+150) şi se termină în proximitatea  autostrăzii Bucureşti – Piteşti (A1).

În ceea ce privește elementele în plan, traseul în aliniament trebuie să asigure o viteza de proiectare de 140 km/h, iar în zonele unde acest lucru nu este posibil din cauza constrângerilor fizice din teren, trebuie asigurată o viteză minimă de proiectare de 120 km/h.