
Masura ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 - “Reabilitare DN6, sectiunea Drobeta Turnu Severin – Lugoj”
In cadrul Memorandumului de Finantare încheiat de Comisia Europeana si Guvernul României pentru finantarea acestui proiect au fost semnate urmatoarele contracte:
1. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/01 “Supervizare lucrari de reabilitare DN6, sectiunea Drobeta Turnu Severin – Lugoj, km 332+150 – km 495 +800”
Valoarea contractului:
|
12.233.926.68 euro, din care:
|
Contributa UE prin ISPA:
|
6.032.245,94 euro
|
Bugetul de Stat:
|
6.201.680,74 euro
|
Data semnarii:
|
29.09.2005
|
Data finalizarii:
|
31.07.2014 |
Consultant:
|
Consortiul Ramboll Danmark A/S, IC Consulenten Ziviltechniker GesmbH
|
2. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/02 “Reabilitarea DN6, sectiunea Drobeta Turnu Severin – Bahna, km 332+150 – km 358+000, inclusiv constructia Varianta de Ocolire Drobeta Turnu Severin”
Valoarea contractului:
|
45.063.151,14 euro, din care:
|
Contributia UE prin ISPA:
|
26.043.998,60 euro
|
Bugetul de Stat:
|
19.019.152,54 euro
|
Data semnarii:
|
16.04.2008
|
Data de incepere:
|
25.04.2008
|
Data de terminare lucrari:
|
12.12.2011 |
Data receptie finala:
|
03.04.2014 |
Consultant:
|
JV Pizarotti - Tirrena Scavi S.p.A.
|
3. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/03 “Reabilitarea DN6, sectiunea Bahna – Mehadia km 358+000- 388+000 , inclusiv constructia variantei de ocolire Mehadia ”
Valoarea contractului:
|
38.205.315,59 euro, din care:
|
Contributia UE prin ISPA:
|
16.209.922,90 euro
|
Bugetul de Stat:
|
21.995.392,69 euro
|
Data semnarii:
|
29.08.2005
|
Data de incepere:
|
10.10.2005
|
Data terminare lucrari:
|
21.12.2010
|
Data receptie finala:
|
23.01.2013
|
Constructor:
|
JV Garboli Conicos SpA - Tirrena Scavi SpA
|
4. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/04 “Reabilitarea DN6, sectiunea Mehadia –Domasnea, km 388+000-409+895 ”
Valoarea contractului:
|
16.997.158,93 euro, din care:
|
Contributia UE prin ISPA:
|
8.766.228,90 euro
|
Bugetul de Stat:
|
8.230.930,03 euro
|
Data semnarii:
|
29.08.2005
|
Data terminare lucrari:
|
10.12.2008
|
Data receptie finala:
|
09.12.2010
|
Constructor:
|
JV Garboli Conicos SpA - Tirrena Scavi SpA
|
5. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/05 “Reabilitarea DN6, sectiunea Domasnea – Caransebes km 408+895-449+960 inclusiv constructia variantei de ocolire Domasnea”
Valoarea contractului:
|
33.785.329,79 euro, din care:
|
Contributia UE prin ISPA:
|
17.427.179,48 euro
|
Bugetul de Stat:
|
16.358.150,31 euro
|
Data semnarii:
|
29.08.2005
|
Data terminare lucrari:
|
19.12.2011
|
Data receptie finala:
|
trimestrul II 2015 (estimat)
|
Constructor:
|
Aktor Societate Tehnica Anonima – Aktor SA (fosta Pantechniki SA)
|
6. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/06 “Reabilitarea DN6, sectiunea Caransebes - Lugoj, km 450 +768 – km 494 +500”
Valoarea contractului:
|
25.992.052,86 euro, din care:
|
Contributia UE prin ISPA:
|
16.731.812,66 euro
|
Bugetul de Stat:
|
9.260.240,20 euro
|
Data semnarii:
|
28.02.2008
|
Data de incepere:
|
07.04.2008
|
Data terminare lucrari:
|
08.12.2010
|
Data receptie finala
|
05.02.2013
|
Constructor:
|
SC Colas România SRL
|
7. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/07 “Finalizarea studiilor de fezabilitate, elaborarea detaliilor de executie si a documentatiei de licitatie pentru constructia variantei de ocolire Caransebes si Plugova”
Valoarea contractului:
|
500.000,00 euro, din care:
|
Contributia UE prin ISPA:
|
279.706,85 euro
|
Bugetul de Stat:
|
220.293,15 euro
|
Data semnarii:
|
24.05.2006
|
Data finalizarii:
|
08.06.2007
|
Consultant:
|
Tyspa & Tecnica y Proyectos SA
|
8. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/10 „Asistenta pe termen scurt pe durata perioadei de licitare si de contractare a lucrarilor pentru proiectul Reabilitare DN6, sectiunea Drobeta Turnu Severin – Lugoj, km 332+150 – km 495 +800”
Valoarea contractului:
|
91.225,00 euro, din care:
|
Contributia UE prin ISPA:
|
65.321,36 euro
|
Bugetul de Stat:
|
25.903,64 euro
|
Data semnarii:
|
11.08.2004
|
Data de incepere:
|
15.08.2004
|
Data finalizarii:
|
30.05.2005
|
Consultant:
|
Kampsax
|
9. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/11 „Constructia variantei ocolitoare Caransebes”
Valoarea contractului:
|
30.229.926,21euro, din care:
|
Contributia UE prin ISPA:
|
7.345.760,55 euro
|
Bugetul de Stat:
|
22.884.165,66 euro
|
Data semnarii:
|
20.11.2009
|
Data de incepere:
|
30.12.2009
|
Data finalizarii:
|
20.12.2013
|
Constructor:
|
Copisa Constructora Pireneica SA
|
Obiectivele proiectului:
- reabilitarea a 132,625 km de drum existent pe cele doua benzi de circulatie;
- construirea variantelor de ocolire a oraselor Drobeta Turnu Severin, Mehadia, Domasnea si Caransebes
- reabilitarea podurilor existente;
- amenajarea de parcari si statii de autobuz;
- construirea de sisteme de scurgere si drenare a apelor de-a lungul drumului, precum si îmbunatatirea facilitatilor existente;
- construirea de benzi de urcare pentru vehicule cu regim scazut de viteza pe tronsoanele unde declivitatea este mai mare de 4%;
-largirea platformei drumului la 10m (7m partea carosabila si cate 1.5m acostament pe fiecare sens de mers;
- imbunatatirea capacitatii portante a podurilor existente si construirea de poduri noi
Avantajele implementarii proiectului:
- îmbunatatirea si modernizarea la standarde internationale a sectiunii de drum, parte a ramurii sudice a Coridorului IV Pan European :
- îmbunatatirea fluxului de trafic si aducerea la standarde europene a acestor sectoare de drum;
- cresterea capacitatii de trafic cu scopul prevenirii aparitiei aglomerarilor de trafic;
- reducerea numarului de accidente grave Si îmbunatatirea sigurantei circulatiei, în special la traversarea localitatilor;
Actualizat la data de 09.04.2015.
|