---
---
Construcția variantei de ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)
Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, desemnat ca Autoritate de Management pentru Programul Operațional Sectorial-Transport 2007-2013 și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. în calitate de Beneficiar, au semnat Actul Adițional nr.7/243/559 la Contractul de Finanțare nr. 243/6.11.2014, în data de 27.02.2017.
Obiectul Contractului îl reprezintă acordarea finanțării nerambursabile din fonduri publice de către Autoritatea de Management în cadrul Programului Operațional Sectorial-Transport, Axa Prioritară nr.2- Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii naționale de transport în scopul dezvoltarii unui sistem național durabil de transport” Domeniul Major de Intervanție 2.1 ”Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii rutiere naționale", pentru implementarea Proiectului ”Construcția variantei de ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)”.
În temeiul articolului 15 ”Modificarea și completarea contractului”, alin (1) și (2) din Contractul de finanțare nr. 243/6.11.2014, părțile au convenit ca prin încheierea Actului Adițional nr. 7, să modifice următoarele condiții:
- Valoarea totală a Proiectului ”Construcția variantei de ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)”care face obiectul prezentului Contract, este de 385.592.901,02 lei (Faza I+Faza II) din care valoarea totală eligibilă este de 275.056.680,79 lei.
Contribuția Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională-în proporție de 85,00%, din valoarea eligibilă a Proiectului, este de 168.684.137,64 lei, restul de 15,00% este contribuția bugetului de stat, respectiv 29.767.789,00 lei.
- Obiectivul principal al proiectul ”Construcția variantei de ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)”, constă în construcția a 18,556 km de drum la două benzi pe sens (din care 4,924 km lărgire la patru benzi), construcția a 6 poduri, 8 pasaje, 5 noduri rutiere, 45 de podețe și 2 parcări.
Obiectivul global al prezentului proiect, respectiv construcția variantei de ocolire a Municipiului Brașov, rămâne neschimbat, însă va fi atins în cadrul Fazei II (POIM 2014-2020).
Persoană de contact:
Ștefan IONIȚĂ, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84
Mobilitate în România. Conexiuni cu Europa.
Proiect cofinanțat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.
Copyright © 2016 - C.N.A.I.R. S.A