---

Eşti aici

  Autostrada Orastie - Sibiu
  Autostrada Orastie - Sibiu

Proiectare si executie autostrada Orastie-Sibiu,

Lot 3: km 43+855 – km 65+965

Fisa Tehnica
Contract Lucrari:
Tip Fidic Galben: Proiectare si Executie
Antreprenor:
SALINI IMPREGILO S.p.A. (Contract reziliat in data de 27.01.2016)
Valoarea Contractului:
604.791.600,00 lei fara TVA, din care:
 
514.072.860,00 lei Fonduri Coeziune (85%)
 
90.718.740,00 lei Guvernul Romaniei (15%)
Lungime:
22,110 km
Localizare:
Judetul Alba – aproximativ 1,3 kilometri de la Cunta catre Baile Miercurea Sibiului Judetul Sibiu – de la Baile Miercurea Sibiului, trecand prin apropierea localitatilor Miercurea Sibiului, Apoldul de Jos, Aciliu
Perioada Executie:
120 zile pentru realizarea Proiectului Tehnic, pana la 18.10.2011
 
548 zile pentru executia Lucrarilor, pana la 17.04.2013
Perioada de Garantie:
48 luni
Data de Incepere a Lucrarilor:
20.06.2011
Declaratia de Proiectare:
In data de 11.10.2011 a fost avizata in CTE-CNADNR prin Documentul de Avizare 4009/11.10.2011.
Proiectul Tehnic:

Proiect tehnic initial:

Sector 4:

In data de 15.11.2011 a fost avizat in CTE-CNADNR PT sector 4 prin Documentul de Avizare nr. 4035/15.11.2011.

In data de 24.01.2012 a fost avizata in CTE-CNADNRmodificarea solutiei suprastructurii viaductului km 62+475 – km 63+485.

Sector 1,2,3:

In data de 21.02.2012 a fost avizat in CTE-CNADNR PT sector 1,2,3 prin Documentul de Avizare nr. 4090/21.02.2012.

In data de 20.07.2012 s-a obtinut Avizul CTE CNADNR nr. 4155 pentru infrastructura si suprastructura ITS.

 

Proiect tehnic revizuit dupa producerea alunecarilor de teren:

Zonele 4,5,6 afectate de instabilitatea terenului:

In data de 01.08.2013 a fost avizata in CTE-CNADNR modificarea solutiei pentru zonele cu instabilitate ridicata a versantilor – zonele 4, 5, 6 prin documentul de avizare nr. 4307.

Zonele 1,2,3,7a afectate de instabilitatea terenului:

In data de 30.08.2013 a fost avizata in CTE-CNADNR modificarea solutiei pentru zonele cu instabilitate ridicata a versantilor – zonele 1, 2, 3, 7a prin documentul de avizare nr. 4323.

Zona 7b afectata de instabilitatea terenului:

In data de 25.10.2013 a fost avizata in CTE-CNADNR modificarea solutiei pentru zona cu instabilitate ridicata a versantilor – zona cuprinsa intre km 63+777 – km 64+850 (7b)

 

Proiect tehnic revizuit dupa definitivarea investigatiilor in teren:

Zonele 1,2,3,4,5,6,7b afectate de instabilitatea terenului:

In data de 17.04.2014 a fost avizata in CTE-CNADNR modificarea solutiei pentru zonele cu instabilitate ridicata a versantilor – zonele: 1 (km 61+520 – km 62+480); 2 (km 61+040 – km 61+520); 3 (km 60+540 – km 61+040); 4 (km 59+640 – km 60+540); 5 (km 59+000 – km 59+640); 6 (km 57+510 – km 59+000); 7b (km 63+770 – km 64+850) prin documentul de avizare nr. 4357.

Zonele 7a si 6bis afectate de instabilitatea terenului:

In data de 30.06.2014 a fost a avizata in CTE-CNADNR modificarea solutiei pentru zonele cu instabilitate ridicata a versantilor – zonele 7a (unde initial era prevazuta realizarea unui tunel) si zona 6bis (aprox. 50 m) prin documentul de avizare nr. 4377.

Solutia de consolidare revizuita: km 63+890 – km 64+100 zona 7b – structura de sprijin in zona CF

In data de 24.09.2014 a fost avizata in CTE-CNADNR modificarea solutiei de consolidare revizuita: km 63+890 – km 64+100 zona 7b – structura de sprijin in zona CF prin documentul de avizare nr. 4398.

Data de Finalizare:
Contract reziliat
Contract Supervizare
Inginer:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov